Cizreli Genç Sporcu Türkiye Şampiyonası'nda Çeyrek Finalde

Cizreli Genç Sporcu Türkiye Şampiyonası'nda Çeyrek Finalde
Kayseri’de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonası’nda ringe çıkan Cizreli sporcu Muhammed Beytekin, rakiplerini tek tek dize getirerek adını çeyrek finale yazdırdı.

cizreli-genc-sporcu-turkiye-sampiyonasinda-ceyrek-finalde-3.jpeg

Kayseri’de gerçekleştirilen ve Türkiye’nin dört bir yanından genç yeteneklerin sahne aldığı U15 Türkiye Boks Şampiyonasında Cizre’yi temsil eden genç boksör Muhammed Beytekin, elde ettiği başarı ile turnuvaya damga vurdu.

Şampiyonada 70 kilogramda ringe çıkan genç eldiven çıktığı zorlu müsabakalarda üstün bir performans sergiledi. Teknik kapasitesi ve güçlü yumruklarıyla rakiplerine ringde geçit vermeyen Beytekin, peş peşe aldığı galibiyetlerle çeyrek finale yükselmeyi başardı.

cizreli-genc-sporcu-turkiye-sampiyonasinda-ceyrek-finalde-2.jpeg

Çeyrek finale yükselerek madalya kürsüsüne bir adım daha yaklaşan Cizreli sporcunun hedefi, turnuvadan altın madalyayla ayrılarak Cizre’ye büyük bir gurur yaşatmak.

Kaynak:Mikail Şan

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.