Şırnak'ta Hummalı Çalışma! Cizre Caddesi'nde Ağaçlar Tek Tek İlaçlandı

Şırnak Belediyesi, yaz mevsiminde artan sıcaklıklarla birlikte kent genelindeki yeşil alanların korunması için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Bu kapsamda belediye ekipleri, Şırnak merkez Cizre Caddesi üzerinde bulunan orta refüjlerdeki ağaçlarda ilaçlama çalışması gerçekleştirdi.Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarda, ağaçların zararlı böcek ve hastalıklardan korunması amacıyla ilaçlama yapıldı. Özellikle yaz aylarında artış gösteren zararlıların önüne geçmek ve ağaçların sağlıklı gelişimini sürdürmesini sağlamak amacıyla gerçekleştirilen uygulamanın belirli periyotlarla devam edeceği belirtildi.

Şırnak Belediyesi ekipleri, kent estetiğinin korunması ve yeşil alanların daha sağlıklı bir görünüme kavuşması için bakım, sulama ve ilaçlama çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.
Vatandaşlar ise şehir genelinde yapılan çevre düzenleme ve bakım çalışmalarından memnuniyet duyduklarını belirterek belediye ekiplerine teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri