Şırnak merkeze yaklaşık 13 kilometre uzaklıkta, Şırnak–Siirt karayolu üzerinde bulunan Risorhan Dinlenme Tesisi düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Açılış programında mevlit okutulurken, yapılan duaların ardından tesisin açılışı gerçekleştirildi.
Programa Şırnak'tan çok sayıda davetli katılırken, Şırnak Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Ekrem Ertaş da açılışta yer aldı.
Doğayla iç içe konumu ve eşsiz Gabar manzarasıyla dikkat çeken tesisin, ailelerin huzurlu ve keyifli vakit geçirebileceği nezih bir ortam sunduğu belirtildi.İşletme sahibi Sekvan Çetin, bölgeye değer katacak bir yatırım gerçekleştirdiklerini belirterek, “Şırnak'ımıza ve bölgemize yakışır, ailelerin huzur içinde vakit geçirebileceği nezih bir mekân oluşturmak istedik. Doğanın eşsiz güzelliği ve Gabar'ın muhteşem manzarası eşliğinde misafirlerimizi ağırlamaktan mutluluk duyacağız.
Tesisimizde doğal ürünlerle hazırlanan köy kahvaltısı ile birbirinden lezzetli ızgara çeşitlerini vatandaşlarımızın hizmetine sunuyoruz. Risorhan Dinlenme Tesisi'nin ilimize hayırlı olmasını diliyorum.” dedi
Şırnak'ın doğal güzellikleri arasında yer alan bölgede hizmete giren Risorhan Dinlenme Tesisi'nin, hem kent merkezinden gelen vatandaşlara hem de şehirlerarası yolculuk yapan sürücülere önemli bir dinlenmek noktası olması hedefleniyor.