Öz İnşaat-İş Sendikası ve HAK-İŞ Konfederasyonu temsilcilerinin yer aldığı ziyarette, çeşitli konularda görüş alışverişinde bulunuldu.
Valilik makamında gerçekleşen görüşmede, çalışma hayatına ilişkin konuların yanı sıra sendikal faaliyetler ve bölgedeki çalışmaların ele alındığı öğrenildi.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.