Vatandaşların ulaşım imkanlarını iyileştirmek amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında köy yollarında önemli düzenlemeler gerçekleştiriliyor.
Güçlükonak Kaymakamı Semih Memiş, Ormaniçi Köyü'nü ziyaret ederek devam eden çalışmaları yerinde inceledi. Yol güzergahında yürütülen genişletme, zemin iyileştirme ve arazideki yeni yol açma çalışmalarını sahada takip eden Kaymakam Memiş, yetkililerden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı.
Kaymakam Memiş, saha incelemelerinin ardından Ormaniçi Köyü İlkokulu'nu da ziyaret etti. Okulda öğretmen ve öğrencilerle bir araya gelen Memiş, eğitim faaliyetleri hakkında bilgi alarak öğrencilerle sohbet etti. Öğrencilerin taleplerini dinleyen Kaymakam Memiş, eğitimin her zaman öncelikleri arasında yer aldığını belirtti.
Hem ulaşım hem de eğitim alanında yürütülen çalışmaların yakından takip edildiğini vurgulayan Memiş, kırsal bölgelerde yaşam kalitesini artırmaya yönelik hizmetlerin devam edeceğini kaydetti. Ormaniçi Köyü’nde devam eden yol çalışmasının tamamlanmasıyla birlikte köyün ulaşım altyapısının daha modern ve güvenli bir yapıya kavuşması bekleniyor.