İdil Kaymakamı Anıl Adıgüzel, eğitim yatırımları ve okul ziyaretleri kapsamında ilçeye bağlı Alakamış Köyü Babet Mezrası'nda bulunan Babet İlkokulu’nu ziyaret etti. Sınıfları tek tek gezerek minik öğrencilerle yakından ilgilenen Kaymakam Adıgüzel, çocuklarla gelecek planları hakkında sohbet etti.
Eğitim-öğretim döneminin sona ermesiyle birlikte öğrencilere karnelerini dağıtan Kaymakam Adıgüzel, çocukların sevinç ve heyecanına ortak oldu. Eğitime verdikleri önemi vurgulayan Adıgüzel, "Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın en iyi şartlarda eğitim alması için her zaman yanlarındayız. Bugün burada minik yüreklerin karne sevincini paylaşmaktan büyük mutluluk duyduk" dedi.
Ziyarette okul idarecileri ve öğretmenlerle de bir araya gelen Kaymakam Adıgüzel, eğitim yılı boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar ve emeklerden dolayı öğretmenlere teşekkür etti. Karne dağıtımının ardından program, öğrencilerle çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.